κ α λ ω σ η λ θ α τ ε

η προσωπική χωματερή σκέψεων ενός Έλληνα με αεικίνητα μάτια

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

TIME TO SEE THINGS


Δεν είμαι ο Θεός. Δεν είμαι κάποιος Μεσσίας που θα αλλάξει τον κόσμο. Το στόμα μου δεν στάζει χρυσάφι. Είμαι απλώς ένα ζευγάρι μάτια.


Αυτό είναι το πρώτο post του See This, ενός blog που θα φιλοξενεί άρθρα με απόψεις περί ανέμων και υδάτων, γλυκών ή μη, καθώς και πληροφορίες για τα projects με τα οποία ασχολούμαι αυτό τον καιρό.

Σε αυτό το blog, σας προκαλώ να ανοίξετε τα μάτια σας και να κοιτάξετε τον κόσμο γύρω σας, να τον ερμηνεύσετε υπό το δικό σας πρίσμα.

Όπως έγραψα παραπάνω, είμαι ένα ζευγάρι μάτια, και αυτό το blog είναι η ευκαιρία σας να τα φορέσετε και να δείτε τον κόσμο όπως εγώ. Αν όσα θα δείτε σας απογοητεύσουν, υπάρχει πάντα το πλήκτρο "Back" στον browser σας.


Είστε έτοιμοι;

Δεν υπάρχουν σχόλια: